вівторок, 14 липня 2015 р.

Victorian Elegance від Dimensions

Привіт!))
Сьогодні хочу Вам показати одну з перших моїх робіт. Це Victorian Elegance від Dimensions.
Коли вперше побачила її відшиту, зрозуміла, що я "підсяду" на вишивання,
хоча до цього відносилась до вишивки досить стримано))) З моїм починанням мене підтримала Юля Марченко і все казала мені: "Купи набор, купи набор и не мучайся". І тут мені прийшла ідея, а чого б мені все не набрати окремо. І понеслась... Почала підбирати нитки, оскільки перевод в і-неті мені не дуже сподобався. З канвою зовсім окрема річ, шукала льон але не однорідний, а з частинками льону. В магазинах на мене дивились ніби я не з нашої планети)) таки знайшла))) За два тижні канва, ниточки, стрічки, бісер та інші дрібниці в мене були на руках...)))
В загальному робота зайняла 2,5 місяці.

Результатом я задоволена)) не судіть суворо))


Ну і готова робота))


13 коментарів:

  1. Красуня! Оформлення їй дуже личить :)

    ВідповістиВидалити
  2. я рада, что кто-то в департаменте разделяет мое увлечение) особенно если этот кто -Люба))) и картина в реальности выглядит интереснее. Никогда не думала что на такой канве она будет смотреться раритетно так) Давай новые посты)))

    ВідповістиВидалити
  3. Ух ти! круто! :)
    Квіти мов живі! :) і так, оформлення дуже класно підійшло до загального образу :)
    вітаю! :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасібкі) Також рада знайомству)))

      Видалити
    2. Любушка, де це ти заподілася?? :)

      Пам'ятаєш про рукодільний осінній посткросінг? :) я подовжила час прийому робіт до 16 жовтня! :) то ж у тебе ще є час приєднатися! :) чекаю на тебе! :)

      Видалити
  4. красивий дизайн!!! і ВАш блог дуже стильний. приєднуюсь до читачів!!запрошую в гості

    ВідповістиВидалити
  5. дякую за подарунок, дуже сподобався.

    ВідповістиВидалити